Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine divas.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine divas.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine divas.si . Spletna trgovina slovenskikmet.si pridružuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so za kupce zavezujoče, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje poslovanja.

S spletno trgovino upravlja podjetje DIVAS Sladjana Maletic s.p.,
Ul. Stara Divača 6
Davčna številka: 91586623
Matična številka: 1416448000,
Registriran v: AJPES, Koper ; dne 17.1.2000

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov nove evropske splošne uredbe GDPR in pravnim obvestilom.

Potrošnik lahko spreminja količino naročenih artiklov v košarici in nato nadaljuje na blagajno.

Potrošnik ima na “blagajni” še enkrat vpogled v naslovnika in naslov dostave katere lahko na lastno odgovornost po potrebi spremeni. Pred oddajom naročila se mora potrošnik strinjati s pogoji poslovanja “checkbox”, kateri so mu v vpogled dostopni tudi po naročilu, za čas opravljenega naročila.

Registracija uporabnika ali prijava kot gost

Za izvedbo naročila ima kupec dve možnosti. Kupec se lahko registrira kot uporabnik oziroma se prijavi kot gost (v primeru enkratnega nakupa).

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku;

Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu;

Za potrebe poslovanja ponudnik zbira naslednje podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte, geslo v skriti obliki, telefonska številka, ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu slovenski kmet;

Z registracijo uporabnik soglaša, da bo prejemal obvestila, ki so vezana na njegovo naročilo oziroma sistemska obvestila. V kolikor ob registraciji označi »checkobox«, pa soglaša s prejemanjem obvestil o posebnih ugodnostih in akcijah, predstavitvah novih izdelkov in o morebitnih aktualnih nagradnih igrah.

Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja.

Vsak registrirani uporabnik dovoli uporabo svojih zgoraj navedenih osebnih podatkov za potrebe izpolnitve naročila in ostalo, z naročilom povezano in potrebno komunikacijo ter za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad.

Prodajalec blaga Divas Sladjana Maletic s.p. ima bazo podatkov hranjeno računalniško izključno za namen poslovanja s stranko ki poda naročilo (izdaja dobavnice, izdaja računa, dostava blaga na naslov kupca ..) Dokumenti o izdaji blaga se hranijo v podjetju 10 let (v skladu z obstoječo zakonodajo).

Po registraciji na spletno prodajno stran www.divas.si , se vanjo lahko prijavite kot registrirani uporabnik. Za prijavo kliknite gumb “prijava” v zgornjem desnem kotu spletne strani, kjer boste vpisali svoj E-poštni naslov in geslo, ki ste ga določili pri registraciji računa. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost “Pozabljeno geslo” in prejeli boste E-poštno sporočilo, preko katerega boste dobili nadaljne navodila za ponastavitev gesla.

Pomembno: V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo “Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta”.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Postopek nakupa

Pri vsakem izdelku na desni strani je kvadratek, kjer stranka vpiše količino želenih izdelkov in klikne na gumb “V košarico”. Ko klikne na gumb se desno zgoraj, pod napisom košarica izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov brez stroška poštnine. Če želite odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, boste to uredili v Košarici.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na Košarico ter gumbom “Na blagajno”. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

1. korak – način dostave

korak – način plačila
korak – plačnikov naslov
4. korak – potrditev naročilo (na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov)

Vsi tej podatki so potrebni za izdajo računa in pravilno dostavo blaga. Zato je pomembno da stranka navede pravilen naslov za dostavo blaga. Pomembno je tudi da stranka izbere željen način plačila.

S pritiskom na gumb ˝potrdi naročilo˝ je nakup zaključen. Po oddanem naročilu bo kupec na naveden e-mail naslov avtomatsko dobi generirano potrditev o uspešno zaključenem nakupu.

Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb “potrdi naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.

Cene

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače.

Vse cene v spletni trgovini so informativne in se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. Navedene cene v spletni trgovini veljajo izključno za nakupe opravljene preko spletne trgovine.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določne veljavnosti. V primeru, da se cena artikla spremni med obdelavo naročila, za kupca obvelja cena po kateri je bil izdelek naročen. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Zaloga

Zaradi zagotavljanja boljših cen in primernejše logistike se lahko zgodi, da izdelek ni na zalogi direktno v našem skladišču ampak je na voljo pri naših dobaviteljih. Vsekakor v kolikor je rok dobave daljši od petih delovnih dni bo stranka o tem primerno obveščena.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila.
– z gotovino ob prevzemu, pri čemer se poleg stroška pakiranja in dostave doplača 0,99 €; če ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno.
– z nakazilom na račun upravitelja portala divas.si – DIVAS Sladjana Maletic s.p. (po ponudbi/predračunu).
– s plačilom s kreditno kartico Visa/Mastercard in s PayPal
Ob naročilu nad 70,00 € so stroški pakiranja in dostave brezplačni.
Ob naročilu do cene izdelkov pod in vključno z 69,99€ znašajo stroški pakiranja in dostave 3,90€.
Pakete pošiljamo samo znotraj Republike Slovenije.

Prejeta naročila lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče v eni uri od opravljenega nakupa. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@divas.si. V elektronskem sporočilu je potrebno obvezno navesti ˝Preklic naročila˝ in opis naročenega artikla.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih spletna trgovina www.divas.si (oziroma podjetje DIVAS Sladjana Maletic s.p.) zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je tako obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine www.divas.si oziroma upravljitelja Divas Sladjana Maletic s.p.

Vračilo izdelkov

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko telefonskega klica, blago pa vrniti v nadaljnjih dneh.

Blago morate vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter z vso pripadajočo dokumentacijo. Izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je DIVAS Sladjana Maletic s.p., Ulica Stara Divača 6, 6215 Divača. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru da je bilo dostavljeno blago vidno poškodovano v postopku transporta/dostave nas mora kupec o tem nemudoma obvestiti (takoj po prejemu paketa).

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev kupnine lahko podjetje zadrži tudi do trenutka prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. V tem primeru mora podjetje vrniti kupnino potrošniku nemudoma ob prejemu paketa. V spletni trgovini tudi omogočamo zamenjavo izdelka za znesek kupnine.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tu.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dobavni rok

Spletna trgovina www.divas.si se bo potrudila, da bo blago dostavljeno do naročnika v najkrajšem možnem času. Izdelki na zalogi običajno lahko s paketno dostavo pričakujete že naslednji delovni dan oziroma v roku 5 delovnih dni po potrditvi naročila. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. V tem primeru vam sporočimo dobavni rok želenega izdelka.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravljata pogodbena partnerja Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridružuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Cenik, ki je naveden velja za dostavo po Sloveniji. Za dostavo v druge države nas lahko kontaktirate.

Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

Stroški priprave in dostave artiklov:

Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja DIVAS Sladjana Maletic s.p., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja DIVAS Sladjana Maletic s.p. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja DIVAS Sladjana Maletic s.p.

Odgovornosti

DIVAS Sladjana Maletic s.p. se trudi, da bi spletna trgovina plranemakse.si vključevala točne in ažurne informacije o izdelkih in cenah. Vendar pa DIVAS Sladjana Maletic s.p. . ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodnine ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani slovenskikmet.si. Vsi podatki o artiklih na naši strani so podatki, ki jih dobimo od proizvajalcev oziroma naših dobaviteljev. Slike izdelkov na spletni strani Pralne maske so realistične, vendar ne vedno predstavljajo dejanskega stanja in kvalitete artikla. Več o stanju in kvaliteti artikla lahko najdete v njegovem opisu.

Obveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na elektronski naslov: info@divas.si

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@divas.si ali pošlje na njegov naslov: DIVAS Sladjana Maletic s.p., Stara Divača 6, 6215 Divača.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: DIVAS Sladjana Maletic s.p. Stara Divača 6, 6215 Divača, ali ga osebno prinese na navedeni naslov.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago: za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe; za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov(neuradno prečiščeno besedilo).

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi DIVAS Sladjana Maletic s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Slovenski kmet, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali; blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali; vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar: artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet; artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine divas.si. Spletna trgovina slovenskikmet.si pridružuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so za kupce zavezujoče, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje poslovanja.

S spletno trgovino upravlja podjetje DIVAS Sladjana Maletic s.p.,
Ul. Stara Divača 6
Davčna številka: 91586623
Matična številka:1416448000,
Registriran v: AJPES, Koper; dne 17.1.2000

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov nove evropske splošne uredbe GDPR in pravnim obvestilom.

Potrošnik lahko spreminja količino naročenih artiklov v košarici in nato nadaljuje na blagajno.

Potrošnik ima na “blagajni” še enkrat vpogled v naslovnika in naslov dostave katere lahko na lastno odgovornost po potrebi spremeni. Pred oddajom naročila se mora potrošnik strinjati s pogoji poslovanja “checkbox”, kateri so mu v vpogled dostopni tudi po naročilu, za čas opravljenega naročila.

Registracija uporabnika ali prijava kot gost

Za izvedbo naročila ima kupec dve možnosti. Kupec se lahko registrira kot uporabnik oziroma se prijavi kot gost (v primeru enkratnega nakupa).

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku;

Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu;

Za potrebe poslovanja ponudnik zbira naslednje podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte, geslo v skriti obliki, telefonska številka, ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu slovenski kmet;

Z registracijo uporabnik soglaša, da bo prejemal obvestila, ki so vezana na njegovo naročilo oziroma sistemska obvestila. V kolikor ob registraciji označi »checkobox«, pa soglaša s prejemanjem obvestil o posebnih ugodnostih in akcijah, predstavitvah novih izdelkov in o morebitnih aktualnih nagradnih igrah.

Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja.

Vsak registrirani uporabnik dovoli uporabo svojih zgoraj navedenih osebnih podatkov za potrebe izpolnitve naročila in ostalo, z naročilom povezano in potrebno komunikacijo ter za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad.

Prodajalec blaga Polona Ukmar s.p. ima bazo podatkov hranjeno računalniško izključno za namen poslovanja s stranko ki poda naročilo (izdaja dobavnice, izdaja računa, dostava blaga na naslov kupca ..) Dokumenti o izdaji blaga se hranijo v podjetju 10 let (v skladu z obstoječo zakonodajo).

Po registraciji na spletno prodajno stran www.divas.si , se vanjo lahko prijavite kot registrirani uporabnik. Za prijavo kliknite gumb “prijava” v zgornjem desnem kotu spletne strani, kjer boste vpisali svoj E-poštni naslov in geslo, ki ste ga določili pri registraciji računa. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost “Pozabljeno geslo” in prejeli boste E-poštno sporočilo, preko katerega boste dobili nadaljne navodila za ponastavitev gesla.

Pomembno: V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo “Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta”.

Prijava kot gost

Pri takšni prijavi kupec ne dobi gesla. Kupec izbrane izdelke da v košarico in nato pritisne na gumb ˝na blagajno˝.

V mapi blagajna ima kupec možnost izbere ˝registrirajte se˝ oziroma ˝na blagajno kot gost˝ v tem primeru izbere ˝na blagajno kot gost˝.

V naslednjem koraku mora kupec podati podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico, podatki so potrebni zgolj zaradi izdaje računa in pravilne dostave artiklov.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Postopek nakupa

Pri vsakem izdelku na desni strani je kvadratek, kjer stranka vpiše količino želenih izdelkov in klikne na gumb “V košarico”. Ko klikne na gumb se desno zgoraj, pod napisom košarica izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov brez stroška poštnine. Če želite odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, boste to uredili v Košarici.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na Košarico ter gumbom “Na blagajno”. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

1. korak – način dostave

korak – način plačila
korak – plačnikov naslov
4. korak – potrditev naročilo (na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov)

Vsi tej podatki so potrebni za izdajo računa in pravilno dostavo blaga. Zato je pomembno da stranka navede pravilen naslov za dostavo blaga. Pomembno je tudi da stranka izbere željen način plačila.

S pritiskom na gumb ˝potrdi naročilo˝ je nakup zaključen. Po oddanem naročilu bo kupec na naveden e-mail naslov avtomatsko dobi generirano potrditev o uspešno zaključenem nakupu.

Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb “potrdi naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.

Cene

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače.

Vse cene v spletni trgovini so informativne in se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. Navedene cene v spletni trgovini veljajo izključno za nakupe opravljene preko spletne trgovine.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določne veljavnosti. V primeru, da se cena artikla spremni med obdelavo naročila, za kupca obvelja cena po kateri je bil izdelek naročen. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Zaloga

Zaradi zagotavljanja boljših cen in primernejše logistike se lahko zgodi, da izdelek ni na zalogi direktno v našem skladišču ampak je na voljo pri naših dobaviteljih. Vsekakor v kolikor je rok dobave daljši od petih delovnih dni bo stranka o tem primerno obveščena.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila.
– z gotovino ob prevzemu, pri čemer se poleg stroška pakiranja in dostave doplača 0,99 €; če ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno.
– z nakazilom na račun upravitelja portala divas.si – DIVAS Sladjana Maletic s.p. (po ponudbi/predračunu).
– s plačilom s kreditno kartico Visa/Mastercard in s PayPal
Ob naročilu nad 700,00 € so stroški pakiranja in dostave brezplačni.
Ob naročilu do cene izdelkov pod in vključno z 700,00€ znašajo stroški pakiranja in dostave  od 5,00€/ paket

Prejeta naročila lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče v eni uri od opravljenega nakupa. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@divas.si. V elektronskem sporočilu je potrebno obvezno navesti ˝Preklic naročila˝ in opis naročenega artikla.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih spletna trgovina www.divas.si (oziroma podjetje DIVAS Sladjana Maletic s.p.) zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je tako obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine www.divas.si oziroma upravljitelja Divas Sladjana Maletic s.p.

Vračilo izdelkov

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko telefonskega klica, blago pa vrniti v nadaljnjih dneh.

Blago morate vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter z vso pripadajočo dokumentacijo. Izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je DIVAS Sladjana Maletic s.p., Ulica Stara Divača 6, 6215 Divača. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru da je bilo dostavljeno blago vidno poškodovano v postopku transporta/dostave nas mora kupec o tem nemudoma obvestiti (takoj po prejemu paketa).

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev kupnine lahko podjetje zadrži tudi do trenutka prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. V tem primeru mora podjetje vrniti kupnino potrošniku nemudoma ob prejemu paketa. V spletni trgovini tudi omogočamo zamenjavo izdelka za znesek kupnine.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tu.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dobavni rok

Spletna trgovina www.divas.si se bo potrudila, da bo blago dostavljeno do naročnika v najkrajšem možnem času. Izdelki na zalogi običajno lahko s paketno dostavo pričakujete že naslednji delovni dan oziroma v roku 5 delovnih dni po potrditvi naročila. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. V tem primeru vam sporočimo dobavni rok želenega izdelka.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravljata pogodbena partnerja GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridružuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Cenik, ki je naveden velja za dostavo po Sloveniji. Za dostavo v druge države nas lahko kontaktirate.

Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

Stroški priprave in dostave artiklov:

Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja DIVAS Sladjana Maletic s.p., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja DIVAS Sladjana Maletic s.p. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja DIVAS Sladjana Maletic s.p.

Odgovornosti

DIVAS Sladjana Maletic s.p. se trudi, da bi spletna trgovina plranemakse.si vključevala točne in ažurne informacije o izdelkih in cenah. Vendar pa DIVAS Sladjana Maletic s.p. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodnine ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani slovenskikmet.si. Vsi podatki o artiklih na naši strani so podatki, ki jih dobimo od proizvajalcev oziroma naših dobaviteljev. Slike izdelkov na spletni strani Pralne maske so realistične, vendar ne vedno predstavljajo dejanskega stanja in kvalitete artikla. Več o stanju in kvaliteti artikla lahko najdete v njegovem opisu.

Obveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na elektronski naslov: info@divas.si

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@divas.si ali pošlje na njegov naslov: DIVAS Sladjana Maletic s.p., Stara Divača 6, 6215 Divača.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: DIVAS Sladjana Maletic s.p. Stara Divača 6, 6215 Divača, ali ga osebno prinese na navedeni naslov.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago: za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe; za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; blago. ki je kupljeno ma outletu -razprodaji

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov(neuradno prečiščeno besedilo).

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi DIVAS Sladjana Maletic s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Divas Sladjana  Maletic, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali; blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali; vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar: artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet; artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.